POSTS
PORTFOLIO
SEARCH
SHOP
Your address will show here +12 34 56 78
  • Text Hover

Najčešća pitanja

NAČIN PLAČANJA 
Na našem web-u i u našoj poslovnici prihvaćamo različite načine plaćanja. Trenutno u ponudi imamo virmansko i plaćanje pouzećem prilikom naručivanja s web-shopa te gotovinsko ili mogućnost plaćanja svim poznatim debitnim kreditnim karticama u našoj poslovnici.

ZAŠTO SE MORAM REGISTRIRATI
Proces registracije omogućava potrebne informacije za izdavanje računa te adresu koja je potrebna za dostavu.

PRAVNA SAM OSOBA I TREBAM R1 RAČUN
U slučaju da ste pravna osoba te trebate izdavanje R1 računa, prilikom procesa registracije odaberete pravna osoba te popunite potrebne podatke.

TREBAO BIH DOSTAVU NA DRUGU ADRESU
U slučaju da želite dostavu na drugu adresu, prilikom kreiranja narudžbe izmijeniti podatke o adresi dostave odabirom polja izmjeni podatke.

DA LI SE DOSTAVA NAPLAĆUJE
Iznos troška dostave ovisi o masi paketa.

MOGU LI KUPOVATI NA RATE
U slučaju da ste se odlučili za kupovinu na rate, taj način plaćanja možete provesti isključivo u poslovnici.

PRIHVAĆATE LI ČEKOVE
Čekove kao način plaćanja ne prihvaćamo

ŠTO AKO SAM PROPUSTIO DOSTAVU
U slučaju da niste bili u mogućnosti preuzeti dostavu, Hrvatske pošte će Vam ostaviti obavijest te imate mogućnost dogovoriti još jedan novi termin dostave ili osobno preuzimanje u poslovnici Hrvatskih pošta u roku od 5 dana.

GDJE MOGU PRONAĆI DETALJE SVOJE NARUDŽBE
Po svakoj uspješno provedenoj narudžbi generira se nalog koji možete pregledati na adresi elektroničke pošte koju ste predali prilikom registracije.

ZAMJENE ILI POVRAT SREDSTAVA
Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte Reklamacije.

NE MOGU SE PRIJAVITI NA STRANICU
Provjerite da li ste unijeli ispravno korisničko ime, a zatim i zaporku.

ARTIKAL KOJI TRAŽIM NEMA NA WEBSHOPU, MOGU LI GA IPAK NARUČITI?
Naravno, samo pošaljite upit na info@note.hr
  • Text Hover